Telebimy

Tradycyjne bannery reklamowe powoli odchodzą w cień. Co prawda, nie należy spodziewać się ich całkowitego zaniku, jednak nowoczesna technologia dostarcza rozwiązań o wiele korzystniejszych. Do takich należą telebimy – pozwalające na wyświetlanie treści wizualnych w wysokiej rozdzielczości. Jeśli zastanawiasz się nad wykorzystaniem telebimu dla celów marketingowych – poniżej podpowiadamy jakie płyną z tego korzyści oraz w czym tkwi wyjątkowość tych urządzeń.

Telebimy a bannery – korzyści z wyboru tego pierwszego

Dlaczego w ogóle warto zrezygnować z reklamy umieszczanej na bannerach na korzyść telebimów? Można by wskazać na wiele potencjalnych korzyści płynących z takiego wyboru. Ograniczymy się do wymienienia najważniejszych.

Przede wszystkim – bannery to urządzenia „analogowe”, umieszczane na nich treści muszą zostać wcześniej zaprojektowane, wydrukowane oraz naklejone. W przypadku telebimów, mamy do czynienia z nowoczesnymi urządzeniami wykorzystującymi zaawansowaną technologię. W tym – technologię LED, która pozwala na prezentowanie treści wizualnych w wysokiej jakości. Mogą być to nie tylko grafiki nieruchome, ale również krótsze lub dłuższe treści animowane.

Bannery są ponadto gorzej widoczne niż telebimy. Treści eksponowane na bannerach muszą być podświetlane po zmierzchu, by w ogóle były dostrzegalne przez przechodzących lub przejeżdżających obok ludzi. Telebimy natomiast wyświetlają treści wizualne o wystarczającej jasności, której poziom możemy dopasować do pory dnia, pory roku i aury pogodowej. Często, telebimy współpracują z czujnikami jasności i na ich podstawie ustawiana jest jasność urządzenia.

Reklama na telebimach wygląda ponadto lepiej – jest prezentowana z wysokim nasyceniem kolorystycznym, precyzyjnym odwzorowaniem szczegółów oraz w wysokiej rozdzielczości. Oczywiście, ten ostatni parametr zależy między innymi od rozmiaru samego telebimu. Reklama umieszczana na bannerach jest gorszej jakości, a ponadto – narażona na szkodliwe oddziaływania pogody i upływ czasu. Po kilku tygodniach lub miesiącach, reklamy bannerowe blakną, odklejają się oraz niszczeją. Telebimy to prostu bardziej trwały wybór.

Telebimy – optymalna reklama zewnętrzna

Zasada działania telebimów jest dość skomplikowana, postaramy się jednak w skrócie ją przedstawić. Przede wszystkim – w telebimach stosuje się diody LED, których gęste nagromadzenie pozwala na wyświetlanie szczegółowych obrazów. Jeden punkt LED odpowiada jednemu pikselowy wyświetlanego obrazu. Diody pozwalają na wyświetlanie wszystkich barw widocznych dla ludzkiego oka, zarówno tych jaskrawych, jasnych, ciemnych jak i wszelkich innych.

Dzięki zastosowaniu materiałów najwyższej klasy, cały telebim jest w pełni odporny na działanie czynników atmosferycznych – w tym niezwykle szkodliwej wilgoci. Nawet najbardziej intensywne opady deszczu i śniegu oraz ekstremalnie niskie temperatury nie wpływają na jakość działania systemów LED oraz jakość wyświetlanych treści.

Niektóre dostępne telebimy pozwalają również na wyświetlanie treści audiowizualnych, czyli animowanych obrazów uzupełnionych o dźwięk. Nadają się świetnie do eksponowania treści reklamowych, spotów wyborczych i innych krótkich filmów. Telebimy przyciągają uwagę przechodniów, skłaniając ich do zapoznania się z prezentowanym materiałem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here